واکنش تند خداداد عزیزی به حرف مجری برنامه «یورو ۲۴» نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر»
سرخط خبرها

توجیه عجیب ساکت الهامی پس از شکست از استقلال | منچستریونایتد هم ۷ گل خورد

  • کد خبر: ۱۵۹۰۰۴
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲
توجیه عجیب ساکت الهامی پس از شکست از استقلال | منچستریونایتد هم ۷ گل خورد
سرمربی تیم فوتبال هوادار با اشاره به شکست تیمش برابر استقلال گفت: این بدترین نتیجه ممکن در دوران مربیگری من است.

به گزارش شهرآرانیوز، ساکت الهامی پس از شکست ۶ بر یک تیمش مقابل استقلال در نشست خبری گفت: روز بد ما بود و استقلال در هر دو نیمه از ما بهتر کار و از موقعیت‌هایش استفاده کرد. وقتی در نیمه دوم گلی که دریافت کردیم، در عرض چند دقیقه گل‌های دوم و سوم را به ثمر رساندند و شیرازه تیم ما از بین رفت. بازیکنان ما جوان بودند و نتوانستیم به بازی برگردیم. این بدترین نتیجه ممکن در دوران مربیگری من است. این طبیعت فوتبال است و از این شکست ناامید هستیم.

وی ادامه داد: در همین چند ماه گذشته لیورپول ۷ گل به منچستر زد. این طبیعت فوتبال است و استقلال از ما بهتر بود و از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد. همانطور که در ۲ سال گذشته ما استقلال را در تیم‌هایی که بودم برده بودیم، امروز باختیم. فوتبال ادامه دارد و به تیم خوب استقلال تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در واکنش به این موضوع که در نیمه دوم که مختص مربیان است، تیمش ۶ گل دریافت کرد، عنوان کرد: قطعاً ساپینتو بهتر از من عمل کرد و تصمیم گرفت. من گل اول استقلال را اصلاً ندیدم. از اول فصل درباره داوری صحبت نکردم، اما زمانی که بازی یک بر صفر بود می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد. شاید همین تصمیم شرایط بازی را عوض می‌کرد، درست یک دقیقه بعد از آن ما گل دوم را دریافت کردیم.

الهامی درباره این موضوع که ساپینتو پس از بازی با او صحبت کرد و به نوعی دلداری‌اش داد، گفت: ساپینتو از مربیان خوبی است که به فوتبال ما آمده و تیمش باکیفیت بازی می‌کند. طبیعی است که در کورس قهرمانی است و می‌خواستند هر طور شده به نتیجه برسند، اما ما نتوانستیم بعد از گل اول به بازی برگردیم. بیشتر از اینکه به خاطر تاکتیک استقلال شکست بخوریم، به اشتباهات خودمان باختیم.

وی در خصوص اینکه بعد از بازی یکی دو بازیکن با ناراحتی به رختکن رفتند و یکی دو بازیکن هوادار هم لباس‌شان را با بازیکنان استقلال تعویض کردند، گفت: این شرایط طبیعی است، قطعاً تمام بازیکنان ناراحت هستند و من به آن‌ها دلداری دادم. گل‌گهر هم در زمین خودش از پرسپولیس ۵ گل خورد یا ما خودمان در ۱۶ دقیقه با تراکتور به استقلال ۳ گل زدیم. طبیعت فوتبال است، تیم ما انگیزه‌های لازم را نداشت و اشتباهاتی داشتیم و بیشتر از همه من مقصر هستم. روزی بود که استقلال هرچه توپ آورد وارد گل شد. دنیا به آخر نرسیده است. تنها چیزی که دل ما را به درد آورد کار آخرشان است که باعث تحقیر ما شد که زیبنده فوتبال ما نیست. (پنالتی زدن حسینی دروازه‌بان استقلال به هوادار). ما باید این تحقیر را بپذیریم و از آن درس بگیریم.

سرمربی هوادار در واکنش به اینکه سعید مهری جمله‌ای گفته که باعث ناراحتی‌اش شده است، خاطرنشان کرد: نه سعید مهری چیزی نگفت، در فوتبال می‌توانید هر چند تا گل بزنید، ولی تحقیر کردن تیم حریف کار خوبی نیست مخصوصاً که در جایگاهی که خودتان هم باور نمی‌کردید این اتفاق بیفتد. خیلی ناامید و ناراحت هستم. شاید سخت‌ترین شب فوتبالی من است.   اما کار آن‌ها قشنگ نبود که بخواهند ما را تحقیر کنند. پنالتی زدن توسط دروازه‌بان تحقیر کردن تیم حریف است. من همان کسی هستم که سال گذشته استقلال را حذف کردم و قهرمان شدم و سال قبل از آن هم در ۱۶ دقیقه ۳ گل به آن‌ها زدیم، ولی هیچ وقت آن‌ها را تحقیر نکردیم. احترام گذاشتن به تیم مقابل اولین اصل است. باید تحقیر می‌شدیم و هیچ گله‌ای نداریم، اما من اگر بودم این کار را نمی‌کردم. باید از این تحقیر درس بگیریم و باید از همین الان شروع کنیم تا خودمان را احیا کنیم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->